Sivut

22. maaliskuuta 2015

Tavotteet 2015

Kirjotan tän blogitekstin ihan lähinnä itseni kannalta, jotta oon perillä siitä, mitä tältä vuodelta sattumoisin satun tavottelemaan.

Ootteko te miettineet jo tälle vuodelle tavotteita? Jos ette, niin miksette? Eikö oo kuitenkin hyvä olla joku päämäärä, mihin suuntaan on kuitenkin menossa?

Aluksi tätä miettiessä en tajunnut edes, että onhan mulla selkeitä tavotteita. Ne ovat olleet vain ajatuksia, mutta niihin päin pyrin silti kovasti menemään. Ei niitä usein tajua, ellei ne tosiaan ole mustaa valkosella :D Itsellä tapana tajuta asiat vasta sitten, kun ne on kirjotettu johonkin ylös. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia.


Salilla käynti

Vuosi 2014 meni ehkä hieman perseelleen kun miettii, mitä mä sillon tavottelin. Tavottelin parempaa kuntoa, mutten mä oikeen siinä edistynyt. Viime vuosi muutenkin oli vähän kuin vuoristorataa, ehkä nyt vakaampana eteenpäin! Tavote mulla on kuitenkin käydä 3x viikossa salilla, ja sitten toki enemmän jos kerkeän tai olen kerännyt motivaatiota, mutta ainakin tuo 3. Pyrin myös siihen, että olen paremmassa kunnossa tän vuoden loppuun mennessä. En tee sitä tämän yleisen "Fitness"- buumin vuoksi, vaan sen takia, että saan iloa liikunnasta ja että olen huomannut voivani paljon paremmin henkisesti, kun liikkuu. Nykyään ei myöskään karkkia paljoa tee mieli.

Opiskelu

No tämän suhteen oon ollut aika määrätietonen pitkään. Syksyllä tiesin jo mitkä aineet haluan kirjoittaa. Apua, syksyllä mä kirjotankin jo ensimmäiset 3 ainetta ylioppilaskirjoituksissa! Hirveen nopeesti aika menee, mutta syksyllä ne koittaa.. :) Kesällä tavote on siis myös lukea niinkuin liikkuakin! Opiskelun suhteen mun tavote on saada suht. hyvät arvosanat, mihin olen itse tyytyväinen - eli sen mukaan täytyy kesälläkin opiskella!

Tulevaisuus

Tulevaisuuden suhteen oon nykyään aika toiveikas. Tiedän suurinpiirtein mitä haluan tulevaisuudelta, mutta sen jätän vielä tänne pohtimatta.. :) Sen verran sanon, että kun valmistun 05/2016, niin haluaisin muuttaa omilleni, käydä duunissa vuoden ja sitte puhaltaakin jo uudet tuulet, jos tavoitan tavoitteeni määrätietosesti ja onnistun siinä!

Ihmissuhteet

Tavote on ja pysyy edelleen, että pidän läheisimmät ihmiset mun elämässä. Jos joku ei sitä ymmärrä, että haluan välillä keskittyä itseeni ja siihen, millaisen tulevaisuuden itselleni rakennan, voi rauhassa kävellä pois. En mä onnellisuutta löydä, jos en mä koskaan itseäni ajattele! Eli välillä rehellisesti sanoen pitää olla itsekäs.

En mä hirveästi ole tavotteita itselleni asettanut, mutta noikin tavotteet ovat aika suuria ja ajankohtaisia. Tavotteena on löytää tasapainonen elämä, ja se onnellisuus kaivaa sieltä myös esiin. 2014 Opetti mulle sen, että nyt on aika miettii välillä itseä ja tehdä asioita, joista itse pitää. Uskon vahvasti siihen, että tää vuos tulee olemaan paljon vakaampi (hyvä niin) ja että tuun olemaan henkisesti paljon enemmän tasapainossa. On ihan hyvä myös asettaa tavotteita, että on jotakin mistä pitää ja mitä haluaa tavoitella. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitattehan rakentavia kommentteja, jotka ovat asiallisia :)
Kiitos!