Sivut

24. joulukuuta 2014

Blogin idea ja esittely


Mitä? Kuka? Mikä idea?

Yöllisenä päähänpistona sain idean perustaa blogin, taas. Varmaan viidennen kerran, saa nähdä onnistunko nyt. Tosin ajattelin tän blogin olevan vähän erilaisempi kuin mun aiemmat blogit. Aiemmin oon kertonut vaan mitä puuhastelen mun elämässä - kun taas nyt päätin kertoa mun mielipiteitä ja ajatuksia erilaisista asioista. Saatan välillä kertoa jotain mitä oon puuhastellut, mutta tää blogin aihe perustuu lähes kokonaan mun ajatuksiin ja mielipiteisiin erilaisista asioista.

Heti ensimmäisenä uskoisin, että pitäis avata vähän että kuka mä olen ja miks mä näin olen päättänyt tehdä. Mun nimi on tosiaan Isa ja asustelen pääkaupunkiseudulla. Tällä hetkellä käyn 2. vuotta matkailualan kaksoistutkintoa. Mitenköhän mä kuvailisin luonnettani? Oon aika rauhallinen mun mielestä, enkä lähe heti tuomitsemaan ihmisiä. Koen olevani myös ystävällinen ja avoin uusille asioille. Arvostan ihmisissä suuresti rehellyyttä, luotettavuutta ja sitä, että osataan sanoa asiat omalta kantilta. Arvostan myös sitä, että ollaan ihan oma itsensä tilanteessa kuin tilanteessa!

Tää ensimmäinen postaus tosin ei oo kovin kattava, paremmin saatte kiinni tästä blogin ajatuksesta kuhan kirjottelen ensimmäisiä ajatuksia/mielipiteitä asioista. Ja heti ensimmäisenä saatte mun naamakuvan tähän postaukseen :D Ainiin unohin kertoa, oon 17-vuotias.

// Lisäyksenä vielä se, että nää on vaan mun _omia_ ajatuksia/mielipiteitä, kirjottakaa rakentavaa kommenttia, älkää ottako liian tosissaan! :)

- Isa W.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitattehan rakentavia kommentteja, jotka ovat asiallisia :)
Kiitos!